duminică, 1 martie 2009

Seriously...


Prietenie?! Prietenie adevarata?! Nu nu nu…trebuie sa fie un fel de gluma... Seriously!



De ce oare este atat de greu sa iti gasesti prieteni?De ce dupa ce ai gasit ceea ce cauti iti dai seama ca nimic nu este adevarat? De ce nu vrei sa recunosti ca te-ai grabit? Ti-e frica?Hmm…cred ca ti-e frica sa nu fii iar dezamagit. Ti-e frica sa mai ai incredere…



In unele momente credeai ca ei sunt ce ai tu mai scump in lume,dar cand ai avut nevoie de ei...ghici ce….au disparut asa cum dispare curucubeul dupa ce soarele este inghitit de nori. Ai rezistat fara ei?O da…ai rezistat pentru ca tu mereu rezisti. Esti cea mai puternica persoana in viata si nimeni si nimic nu te poate pune la pamant. Niciodata nu ai aratat nimanui ca suferi atunci cand sufereai cel mai tare,niciodata nu te-ai plans decat de lucruri minore ca sa nu creada ca pe tine nimic nu te atinge. Mereu ai fost acolo pentru ei…si acum?!pe tine cine te va asculta?pe tine cine te va intelege?iar treci singur prin asta?mai poti?nu cred ca mai poti?dar stiu ca maine cand te vei trezi iti vei spune ca “astazi o sa fie o zi minunata!” si asa vei iesi zambind din casa.



Are rost sa mai cauti acum? Sau…



De fapt…da…mereu o sa imi fie frica…SERIOUSLY!!!

2 comentarii:

  1. Inainte sa ai pretentia ca ceilalti sa iti fie prieteni, intreaba-te daca tu ai fost un bun prietn pentru ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place sa cred ca am fost mereu langa "prietenii" mei..asa ca atata timp cat am fost langa ei inseamna ca am fost si eu un bun prieten...

    RăspundețiȘtergere